Coronavirus: hier vind je alle informatie en richtlijnen met betrekking tot de coronapandemie – meer info

Afspraak maken 016 20 92 09
Spoedgevallen 016 20 92 80
Menu

Werking


Hoe melden?

Een melding maken bij de ombudsdienst kan op verschillende manieren: 

  • Door langs te komen. De ombudsdienst is alle dagen bereikbaar behalve op vrijdag en vakantiedagen, tussen 9.00u en 16.00u, liefst na afspraak.
    Locatie: Gebouw Z, 2de verdieping (bel ombudsdienst)
  • Via mail: ann.willemans@hhleuven.be
  • Via doorverwijzing vanuit het ziekenhuis
  • Per brief : ombudsdienst Regionaal Ziekenhuis Heilig Hart Leuven, Naamsestraat 105, 3000 leuven
  • Via onderstaand contactformulier.

Je krijgt van elke melding steeds bevestiging van ontvangst en beschrijving van de volgende stap.

Meldformulier ombudsdienst

Ik neem contact op i.v.m.