Coronavirus: hier vind je alle informatie en richtlijnen met betrekking tot de coronapandemie – meer info

Afspraak maken 016 20 92 09
Spoedgevallen 016 20 92 80
Menu

Werking

  1. Werking
  2. Wat doet de ombudsdienst?
  1. Welke aspecten kan je als patiënt evalueren of melden?
  2. Hoe melden?

Welke aspecten kan je als patiënt evalueren of melden?

  • Wil je een (bijna) incident melden? Hiermee bedoelen we een onbedoelde gebeurtenis in het zorgproces waardoor u ( bijna) schade heeft opgelopen.
  • Wens je een klacht te uiten? Hiermee bedoelen we het melden van een ongenoegen of een ontevredenheid over het zorgproces of een meningsverschil
  • Wens je een suggestie te doen aan het ziekenhuis om zijn dienstverlening bij te sturen of te verbeteren? Of wens je een appreciatie over te maken voor de zorg die je ervaren hebt?

Met al deze meldingen kan je terecht bij de ombudsdienst.
Klik op "hoe melden" voor de verschillende mogelijkheden waarop je een bericht aan de ombudsdienst kan bezorgen.