Your browser is outdated. Upgrade your browser for better user experience and security

Op 22 april verandert onze hoofdingang. Lees er hier alles over!

Voor leveranciers

Waar en wanneer leveren?

Alle leveringen gebeuren aan het Centraal Magazijn, tenzij anders vermeld op de bestelbon. En dat op elke werkdag tussen 8.00 uur en 12.00 uur.

Regionaal Ziekenhuis Heilig Hart Leuven,
Centraal Magazijn Hendrik Consciencestraat zr. nr,
Ingang Leveringen,
B-3000 Leuven.

Contactgegevens van deze dienst
T.:
016 20 92 18
E.: bestellingen@hhleuven.be

Heb je vragen over contracten, overheidsopdrachten?
Neem dan contact op met de dienst aankoop
T.: 016 20 92 75
E.: irouchka.moyersoen@hhleuven.be

Onze aankoopvoorwaarden

Onze algemene aankoopvoorwaarden zijn van toepassing op al onze bestellingen. Download ze hier

Leveranciersboekhouding

Facturen ontvangen we graag als pdf-bestand op het e-mailadres crediteuren@hhleuven.be

Ben je niet in de mogelijkheid om je factuur digitaal te versturen?

Dan kan je die versturen via post:
T.a.v. Leveranciersboekhouding
Regionaal Ziekenhuis Heilig Hart Leuven
Naamsestraat 105,
3000 Leuven

Momenteel zijn we nog niet in staat om e-invoices te ontvangen (verzending in EDI formaat).
Heb je hierover vragen?
Neem dan contact op met onze leveranciersboekhouding.
T.: 016/20 95 11
E.: crediteuren@hhleuven.be

Downloads